dimarts, 22 d’octubre del 2013

Tornem-hi, aquest cop sota la pluja

Ja han passat molts dies des que vaig sortir a córrer per darrera vegada.

Ho acabo de mirar i ha estat només una setmana.

La tortícolis ja m'ha passat però ha trigat molt.  Em començava a preocupar pensant que igual era alguna cosa més greu.  Em feia molt de mal i per les nits el dolor em despertava.  Al final, abans d'anar al metge o a algú que em mirés el coll, vaig decidir de prendre uns antiinflamatoris i ves per on, em va treure el dolor.  Encara noto alguna cosa i he d'esperar a veure si se'n va del tot o realment hi ha algo tocat.  Ara per ara, després de tres dies estic quasi bé nou.

El meu petit de quasi bé quatre anys ha aprés a anar en bicicleta i vam decidir de sortir tots quatre, els grans corrent i els nanos en bici.

A Derry i ha un camí que va seguint el riu durant uns deu quilòmetres.  No és espectacular però és tranquil.  Encara que no es vegin, se senten els cotxes d'ambdues carreteres, la petita a la nostra banda del riu, i la més gran que va a Strabane que és  a l'altra banda.



Doncs així xino-xano vam fer 7 milles, 11.56 quilòmetres.
Jo corria al costat de la Nuri i la Caroline es va quedar amb el Marc i com li fotia!  La bici que té és petita, rodes i pedals petitets i us podeu imaginar la quantitat de voltes que aquelles cames han arribat a donar per fer els 11 quilòmetres i mig.  I no es va quedar pas gaire enrera.

A més a més plovia.  Jo portava les Bikila i els peus em van quedar ben xops però no vaig estar mai incòmode.   Les sabates tradicionals porten més material a la sola que absorbeix l'aigua i al trepitjar, es nota com surt l'aigua, com si preméssim una esponja.  Amb les Vibram, com que la sabata va molt ajustada, no em vaig adonar de que estava mullat fins que me les vaig treure.  Igual en una sortida més llarga sí que es notaria més.

El que sí que vaig notar és que potser amb la por de no fer-me mal el coll, aquest cop realment feia servir molt més la part davantera del peu al aterrar.  Vaig notar una diferència molt gran, es corre més fi.  Imagineu-vos que poseu rodes quadrades a una bici i després les canvieu per unes rodones.  Doncs igual.