dissabte, 12 d’octubre del 2013

Més 10k

Avui una altra sortida de 10 quilòmetres.

No sé el temps que he trigat.

La meva dona encara que m'agafa el Garmin per sortir a córrer, no el carrega mai.  Avui abans de sortir m'ha dit que l'havia de carregar.  Just abans de sortir!  Té pebrots la cosa!!!!

El seu aniversari és un mes abans de Nadals, o a l'un o a l'altra l'hi compro un altre i si no el cuida, que deixi el meu en pau!

En fi, el rellotge no cal per córrer.

No havia sortit des de diumenge passat.  Vaig agafar una torticolis impressionant i no volia arriscar-me a sortir amb aquell mal al coll.



Estic aprenent a tocar el banjo i de mirar la meva mà esquerra i fer l'esforç per arribar a tocar la nota adient, m'ha agafat la torticolis.  Ha passat amb un parell de dies de posar-me un drap calent al coll, i ara, vés per on, la mà esquerra la poso com la profe em deia que la havia de posar.  Al menys he aprés alguna cosa... a part de que la torticolis fa un mal de la ostia!

No volia fer 10 quilòmetres però quan he arribat al punt de tornada em trobava bé i he continuat per fer la volta a Greencastle.
M'he trobat molt bé i fresc.  Ja no noto res estrany a les cames i em sembla que m'estic adaptant bé a les Bikila.  L'únic és que encara he de pensar en la forma de córrer.  I quan més cansat, més m'he de fixar.  Avui he practicat canviant la manera de posar el peu a terra i em sembla que li vaig agafant el truquillo i faig servir menys el taló, vull dir que el contacte inicial es va transferint cap el davant i noto com el taló intervé menys.  I això fa el còrrer més suau.

Tota una setmana sense córrer.