dimarts, 24 de setembre del 2013

Ja va millor

Aquest matí una altra sortida de 6.54 km.  I ara per ara les cames sense cap problema.

Aquest matí el tou de la cama ja no em feia mal, ni el notava, I ara després de sortir, noto les cames més relaxades.  També he corregut més relaxat.

Penso que encara faré la mateixa sortida uns quants cops més per anar segur que tot va bé i no em lesiono.

Ahir vaig rebre els mitjons per portar amb les Bikila.


Les sabates, com passa amb moltes noves quan un se les posa per primer cop, que de vegades surten bullofes.  Em començaven a sortir al darrera del peu i les tirites es desenganxaven així que vaig comprar els mitjons i han anat la mar de bé.

Una altra raó és que la setmana passada érem a 8 graus i com passa a l'hivern, començava a no notar-me els dits.  Definitivament d'aquí poc, quan vingui el fred i vent, necessitaré mitjons.  Els que tinc són molt prims, "lightweight".

Les sabates van ajustades, com un guant realment, i pensava que no hi hauria espai per mitjons però veig que sí.  Noto que es van donant una mica i són més còmodes que el primer día.  Definitivament compraré uns mitjons més gruixuts per quan realment faci fred.