diumenge, 17 de maig del 2009

Una carrera més

Divendres passat vam córrer una carrera de 5km.

No teníem cap pretensió de guanyar-la i la meva idea era no quedar els últims.

La carrera forma part del Donegal Gran Prix i la organitzava el Inishowen Athletics Club. L'any passat van prendre part uns 60 corredors/corredores i aquest, entre corredor i gent que la feia caminant érem 112. Aquí podeu trobar els resultats (com molts cops, han posat malament el meu cognom), i aqui les fotos.

Noi, 5km es fan molt rapid! jo vaig trigar 22 minuts 46 segons i vaig acabar baldat. El primer els va fer en uns 15:31 minuts! La carrera va començar a un pas molt ràpid i abans de la mitja milla ja vaig haver d'afluixar una mica i provar de trobar el peu propi ritme. Aixi vaig anar fent i a la pujada, del kilòmetre 1.5 al 2.5 vaig anar passant gent. Anima molt veure que gent es va parant i que un es va apropant als del davant. Al darrer kilòmetre vaig agafar a dos corredors i els vaig passar. Pensava que els podria deixar al darrera i anar mes tranquil fins l'arribada però ells es van enganxar i no van deixar que m'escapes. Quan ja quedaven uns 200-300 metres ja no vaig poder mes i vaig haver de baixar el ritme i ells em van passar. Vaig estar content d'acabar la carrera sense parar i creuar la línia d'arribada corrents.

Avui és diumenge i he anat a córrer. Al començar m'he adonat que encara no estava del tot recuperat de la carrera. He fet uns 7 km a poc a poc que sempre va bé.